Válóczy Szilvia: Oroszlánnal álmodtam
2022. november 25. írta: Válóczy Szilvia

Válóczy Szilvia: Oroszlánnal álmodtam

Az éjjel oroszlánnal álmodtam,
mellettem állva
világ ellen volt oltalmam.
Büszke tartásában lélektűz izzott,
méltósággal rám vigyázott.
Gyengéden szóltam felé,
figyelmében magasztos volt az ének,
csendje szigor rabja volt
őszinte lényének.
Átöleltem őt,
és ő selymes bundájával
puhán betakart,
koromsötét szemeivel valamit
mondani akart.
Féltő szívében rejtette előlem
a világ kínjait,
testével állta ellen
a földi pokol kapuit.
Termetéből örök béke szállott
félelmekkel teli lényembe,
csillagok fényével cserélte
szorongásom szeretetre.
védelmében tartotta forrongó lelkem,
erőssé tette a létezőt testemben.
Az éjjel oroszlánnal álmodtam,
mellettem állva
világ ellen volt oltalmam.
Büszke tartásában lélektűz izzott,
méltósággal rám eképpen
vigyázott.

Vác, 2022.11.24

Illusztráció: Mygan Art - Király

screenshot_20221125_073508.jpg

süti beállítások módosítása