Válóczy Szilvia: Az én bírám...
2015. december 04. írta: Válóczy Szilvia

Válóczy Szilvia: Az én bírám...

Az én bírám az Isten,
s e földön ember nincsen
ki átvehetné szerepét.
Nevethet bárki rajtam,
suttoghat bárki halkan,
ki nem érzi az ég erejét.

Ezerarcú mosoly az éden
mikor éjsötétből hajnalodik,
boldogság városban boldogok,
mert ott az Isten lakik.

Az én bírám az Isten,
ártani ki akar, az féljen,
mert mit ad, azt kap vissza.
Szavában legyen teljes
tettében mindig lelkes
így maradhat szíve tiszta.

Ezerarcú mosoly az éden
mikor éjsötétből hajnalodik,
boldogság városban boldogok,
mert ott az Isten lakik.

Az én bírám az Isten,
gerlék magos röptében
szeretettel mutatkozik.
S ki gyermek lelkével látja,
annak megjelent csodája
a hit tövéből táplálkozik.

Ezerarcú mosoly az éden
mikor éjsötétből hajnalodik,
boldogság városban boldogok,
mert ott az Isten lakik.

Veresegyház, 2015. december 4.

szivarvany.jpg

süti beállítások módosítása