Válóczy Szilvia: Hálás vagyok
2021. október 06. írta: Válóczy Szilvia

Válóczy Szilvia: Hálás vagyok

Hálás vagyok az életemért,
hogy az vagyok, aki vagyok,
hálás vagyok a gyermekeimért,
mert boldogságukban vagyok az ok.

Hálás vagyok a szerelmemért,
aki minden nap mellettem van,
hálás vagyok a szüleimért,
akiktől az életem kaptam.

Hálás vagyok a legjobb barátomért,
aki elfogadta a természetem,
hálás vagyok az öcsémért,
aki kérés nélkül is segít engem.

Hálám örök e gyönyörű világért,
ami nekem a legnagyobb csoda,
életünk egyszerű boldogságának,
de mély szeretetének hű otthona.

Mert hálás vagyok az emberekért,
akik mind szeretnek,
hálás a szeretetért,
hogy általa szerethetnek.

Hálás vagyok a családomért,
amely a legnagyobb kincs e világon.
Hálám szeretettel ébreszt fel
mind arra, amire vágyom.

Hálás vagyok az egészségemért,
hogy a testem úgy működik, ahogy kell.
Hálámmal adózom a gondolatért,
hogy azonos vagyok Istennel.

Hálás vagyok a békéért és bőségért,
ami engem és szeretteimet körbe vesz,
hálás vagyok, amiért a jóság
utat keres a lelkemhez.

Hálás vagyok a hasznosságért
és amiért a munkámat szeretem,
tiszta hála ébredt a lehetőségekért
bátor, dobogó szívemben.

Minden nap hálás vagyok a csodáért,
hogy éltetőn lélegzem,
hálám az égig ér, hogy napról napra
az élet örömében létezem.

Fót, 2021.10.06.

resizer_16335969690760.jpg

süti beállítások módosítása