Válóczy Szilvia: Aki melletted vagyok
2016. március 14. írta: Válóczy Szilvia

Válóczy Szilvia: Aki melletted vagyok

Szeretem azt az embert,
aki melletted vagyok,
mert örül, s boldog határtalan.
Övé a világ és néked engedelmes.
Vigyáz reád, óvja fényed ragyogását.
Imája minden nap érted mondatik.
Türelmes, megértő, ajkairól
szavai hozzád szólnak,
mert szívében te vagy az élet.

Szeretem azt az embert,
aki melletted vagyok,
mert szeretete féltett kincs
szemeidnek és tökéletesség.
Nem fáj a lét testében már,
többé nem mostoha körötte
a tér sem, mert benne létezel.
Mellkasában ott lüktet
Istentől tiszta szerelmed.

Ki melletted vagyok, szeretem!
Jóság, hála és ölelés,
hittel telt hűség és ragyogás,
fény, mely szívében őrzi
örök fáklya lángját...

...és egy veled...

Veresegyház, 2016. március 14.

100_3196_300.JPG

süti beállítások módosítása