Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Válóczy Szilvia: Szeretve vagyok hű szerelmesed
2015. április 04. írta: Válóczy Szilvia

Válóczy Szilvia: Szeretve vagyok hű szerelmesed

Végigszalad hátamon az izgalom,
mikor mögém lépve, lopva,
lassú csókot fonsz bőröm bársonyára.
Kéjt indítasz simogató,
puha ujjaiddal.
Lüktetve szorítasz magadhoz,
és én gyönyörre vágyakozva simulok
tested melegéhez,
együtt utazom, utaddal…

Pislákoló, apró fénye szemednek
sejtelmesen pásztáz végig,
kívánva akarsz,
érintésed lelkembe fújja buja álmait,
vágyat gerjeszt ösztönöd,
s én csodává varázsolom
forrongó örömöd.

Egymásba fűz a kormos éjszaka,
ma sem indulunk
hosszú múltunkba, haza…
Karjaidban marad jelen lázadásom,
minden örömöm,
és „nélküled” bánatom.
Mert mindenem adom neked...
Szeretve vagyok hű szerelmesed.

Veresegyház, 2009. június 7.

h1.JPG

süti beállítások módosítása